вторник, 27 март 2012 г.

издателства


Започнах да схващам. Имаш два варианта – плащаш, за да отпечатат ръкописа и после си търсиш пазар или пращаш до всички издателства (които обаче на са посочили никъде по сайтовете си как става) ръкописа си и се надяваш да защитават авторските права на книжле, което се готвиш да подмяташ в десетки електронни пощи... Да кажем, че е като игра, някакво предизвикателство... утре изпращам ръкописа до 15 издателства с един съпроводителен е-мейл и без гаранция за защита на авторските ми права. И чакам.
...До сега е сенднат до 2 издателства - колибри и ера... на някакви подметнати е-мейл адреси. Доста съмнително.
В рамките на деня и двете издателства ми отговориха, с което ме изненадаха - Колибри не издават детски романи, новели, разкази и поезия и приемат ръкописите в разпечатка - отговарят в шест месечен срок.
Ера ме помолиха да дам данни за себе си и кратка бележка за какво се разказва, за да знаят дали въобще отпечатват такъв жанр.
Та с две думи - издателствата на дават координати, защото не разглеждат ръкописи, ако не са написани до София 1000.... Господи, колко средновековно!!! Но съм изключително благодарна за любезните отговори - явно куртоазията се толерира.

Няма коментари:

Публикуване на коментар